Re: Replay wiadomosci....

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 11:51:10 MET DST

Dnia Thu, 02 Jul 1998 12:20:03 GMT, Paul Ciesielski <rash_at_kki.net.pl>
napisał(a):

> Zadna czkawka - jesli korzysta z news.tpnet.pl to wina serwera!!!!!
>TPSA sux!!!!!
>Sam mam podobne do kolegi problemy:
>Wysylam maila...
>Pojawia sie komunikat, ze zaistnialy jakies problemy i list nie
>doszedl....
>A jednak list dochodzi....
>Stad powtarzanie wiadomosci.....
>TPSA sux!!!!
To że TPSA sux!!!! to każdy wie ale to także wina NC (X-Mozilii bo tym
widzę że wysyłane) - ja jak wysyłam Agentem i dostane komunikat że jest
błąd to ślę jeszcze raz i jeszcze nigdy nie widziałem żeby było kilka moich
takich samych wiadomości (a może się mylę??? - ja mam włączoną obsługę
crosspostów więc oświeccie mnie!!!

A raz jak wysłałem i winda poszła do piachu chciałem resendnąć to Agent
mówi (krzyczy?? ;) że taka informacja na serwerze już jest....

Może zmiana mailera/newsreadera by się przydała ???

--
Jarosław 'ALGI' Zagórski