Re: Overclocking P-II 233 na plycie LX + pamieci...

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 22:27:47 MET DST

On Thu, 02 Jul 1998 18:59:46 GMT, phenomen_at_kki.net.pl (Phenomen)
wrote:

>Co to znaczy ECC ?
>na 290 Ci nie chcialo pojsc? na Bx'ie? !!!
>Moze mi to ktos wyjasnic?

A i owszem - moze. Przy wyzszych czestotliwosciach szyny
(75,83,112,133) zdarzaja sie klopoty z niektorymi kartami. Spowodowane
sa one przez wyzsza czestotliwosc pracy magistrali PCI, AGP lub ISA
ktorej czesc kart nie toleruje. Kolejnym powodem moze byc ustawienie
zbyt szybkich parametrow dla pamieci pracujacych z cz. szyny. W
wypadku wyzszych cz. szyny procesor jest ostatnim elementem ktory moze
zawiesc - chyba ze poprostu sie przegrzewa - przy tak niewielkiej
roznicy czestotliwosci (266 a 292) to ze nie wytrzymuje cache mozna
miwdzy bajki wlozyc

>pozdr
>

> Phenomen ...OO+-...

Pozdrowienia