Re: K6-233 i zegar >66Mhz

Autor: Marek Pająk (marekpaj_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 22:13:21 MET DST

Dla ulatwienia dodam , ze nie chodzi nawet z 75x2 wiec nie jest to problem
przegrzania (wentylator+radiator mam sluszny acz nie monstrualny , o
silikonie nie wspomne).
Zreszta obnizalem napiecie cora na 2,9 V i 3,5x66 chodzi stabilnie tracac
przy tym charakter grzejnika (na probe w desperacji).
Wszelkie manipulacje z 75 Mhz powoduja zwisy Windy , DOS - O'K.
Reasumujac (na podstawie Waszych doswiadczen) - chyba moj jest oporny i
trzeba z nim sie rozstac !.

Marek Pająk
marekpaj_at_polbox.com

Artur Gatty napisał(a) w wiadomości: ...

>Marek Pająk napisał(a) w wiadomości: <6n8t90$hce$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
K6-233