Re: Psia krew... cholera....

Autor: Zbyszek (okon_at_fnet.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 14:28:58 MET DST

Phenomen <phenomen_at_kki.net.pl> napisal

> A tak BTW to czy pliki z "internet
> temporary..." przegrane do nowego katalogu po reinstalce beda
> "widziane? "

Nie probowalem (bo nie mam) z IE4. Z IE3 dalo sie to zrobic - za zawartosc
cache (rowniez "Histori" i cookies) odpowiadaja pliczki z rozszerzeniem
.DAT (nie pamietam w tej chwili nazw). Musisz tylko najprawdopodobniej
przeflancowac CALY folder (a nie tylko jego zawartosc), zreszta obejrzyj
sobie np. za pomoca nc jak sbudowany jest cache IE (z podziałem na cztery
katalogi).

Pozdrawiam -
Zbyszek
okon_at_fnet.pl