Re: Psia krew... cholera....

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 23:28:29 MET DST

> Moze jakis smieszny ukryty proces, np. wirus?

No nieee... to jest zwyczajowe zwolnienie windy... objawia sie w
roznego rodzaju procesach odgrywanych ciagle (mpg, mp3)

> Na dzin dobry zrob reboot, alt+ctrl+del i zobacz, czy widzisz jakies
> dziwne procesy.

zartujesz? ;-)
To sie robi w pierwszej kolejnosci... ale to i tak jest prawie ze
niemozliwe..

>Jesli to jest wirus, i jest to madry wirus, to go tam
> nie zobaczysz. To teraz jakis program antywirusowy. Nastepne: obejrzyj
> 'profilaktycznie' bootlog.txt, kluczowe wpisy w rejestrze typu 'run',
> 'runonce' itp.

ech... no dobra... ale watpieje

> (dokladne pozycje masz podane na mojej stronie), wpis
> run='' w win.ini, wywal 'ms office fast start' / 'uruchamianie pakietu
> office' z autostartu.

A skad wiesz ze mam office? ;-) nie mam.

> Nie pomaga? Moze ktos inny pomoze.

moze...

 A moze nie... mnie sie kiedys tak
> smiesznie win95 zwalily, ze przestaly rozumiec swoje jednak dosc
> wewnetrzne rozszerzenia .pif i .lnk :)

Niezbadane te okna :(

pozdr

 Phenomen ...OO+-...