Re: Jaka jest najlepsza drukarka atramentowa

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 12:27:04 MET DST

Dnia Wed, 01 Jul 1998 19:41:42 GMT, grzeszcz_at_kki.net.pl (Michał
Grzeszczyk) napisał:

>Taaaaaaaaaa, a co w/g Ciebie może mi się przykleić do
>dysz.......................może resztki ze śniadania ;-)
...ew. resztki slicznego, nawet oryginalnego atramentu f-my epson

>albo jeszcze lepiej wleci sobie mucha i się przyklei - tak
>po prostu ;-)
>Nawet sobie nie wyobrażasz jak ciężko jest dostać się do
>głowicy w Epsonie. Jak nie pracuje, to chowa się we wnęce
>nad specjalną gąbeczką, która ją zabezpiecza.
Wiem cos o tym, niedawno pozbywalem sie jednego Epsona w imieniu
wujaszka... zgadnij, dlaczego?

>A z tym zasychaniem głowicy, to jest tak, że powinno się
>używać tylko atramentu Epsona (i nie robię tu jakieś reklamy
>tej firmie :-)), bo w końcu firma która robi atrament do
>swojej drukarki najlepiej wie jaki powinien mieć on skład.
>Jak wkładasz atrament innej firmy, może on być np. odrobinę
>gęstrzy lub bardziej lepki i to jest powodem zasychania
>głowic w Epsonach - _oszczędność_
>A ja jak wydaję na coś prawie 10 baniek to nie mam zamiaru
>oszczędzać na atramencie 20zł, żeby potem na naprawę wydać
>400zł, chyba jest to wystarczająco jasne :-)
Tak, jest jasne. Wspomniany wujaszek zmienial atrament 2 razy.
2 razy kupil oryginalny, za ponad 100zl.
Zatkalo sie kilka dysz w glowicy czarno-bialej --> wydruki do kitu.

>Jest takie powiedzenie, że:
>"Polaka nie stać na rzeczy tanie"
>i to jest doskonałym tego przykładem.

Generalnie masz racje. Tylko ja w przypadku epsona juz zwatpilem.
Dopoki czytasz newsy na pececie, to albo wierzysz, albo nie, albo sie
zgadzasz, albo nie itd... no wiec tamten epson padl i ja juz wiecej
epsona nie kupie (chyba, ze bedzie inna technologia).

Oczywiscie moglem miec pecha. Nie kazda musi pasc. Wcale Ci tego nie
zycze... tak czy owak, nie jestem jedynym, ktory pisal o klopotach z
epsonami, prawda?

(Wybacz, jesli troche marudze. Pozno jest, i do tego nie mam dzis
humoru...)

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---