Re: Jaka jest najlepsza drukarka atramentowa

Autor: Michał Grzeszczyk (grzeszcz_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 21:41:42 MET DST

Dnia Tue, 30 Jun 1998 14:37:09 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek
Fiok) napisał(a):

>Miodzio to bedzie, jak ci sie cos przylepi do dysz w glowicy i trza
>bedzie ja wymienic...
Taaaaaaaaaa, a co w/g Ciebie może mi się przykleić do
dysz.......................może resztki ze śniadania ;-) ,
albo jeszcze lepiej wleci sobie mucha i się przyklei - tak
po prostu ;-)
Nawet sobie nie wyobrażasz jak ciężko jest dostać się do
głowicy w Epsonie. Jak nie pracuje, to chowa się we wnęce
nad specjalną gąbeczką, która ją zabezpiecza.
A z tym zasychaniem głowicy, to jest tak, że powinno się
używać tylko atramentu Epsona (i nie robię tu jakieś reklamy
tej firmie :-)), bo w końcu firma która robi atrament do
swojej drukarki najlepiej wie jaki powinien mieć on skład.
Jak wkładasz atrament innej firmy, może on być np. odrobinę
gęstrzy lub bardziej lepki i to jest powodem zasychania
głowic w Epsonach - _oszczędność_
A ja jak wydaję na coś prawie 10 baniek to nie mam zamiaru
oszczędzać na atramencie 20zł, żeby potem na naprawę wydać
400zł, chyba jest to wystarczająco jasne :-)
Jest takie powiedzenie, że:
"Polaka nie stać na rzeczy tanie"
i to jest doskonałym tego przykładem.

BYE