Re: Primax (GUS) i midi - problem.

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 18:37:34 MET DST

Maciej Lewandowski wrote:

> Mam problem. Od jakiegos czasu mam Primaxa - odpowiednich GUS- MAXA,
> nazywa sie to chyba Soundstorm czy jakos tak. Gra to-to bardzo ladnie,
> jak to zwykle GUS, z winda wspolpracuje dobrze, z grami gorzej ale
> uzwyam go do muziki (glownie a nie do goercowania). Niestety,
> przyjemnosc odbiera mi fakt, ze pod win95 ni cholery nie moge podlaczyc
> klawiatury midi. Pod DOS-em nie ma problemu. Dla informacji:

Swego czasu miałem Primaxa Ultrasound i też grał całkiem znośnie,
ale MIDI Out działało czasami i bardzo chaotycznie, a MIDI In
wcale. Po walkach, wymianach płyty głównej i testowaniu różnych
ustawień zrezygnowałem i zmieniłem kartę (najpierw Gallant SC7000,
teraz SB16PnP). Najbardziej jestem zadowolony z SoundBlastera -
ma dobre drivery, a port MIDI działa bezproblemowo.

--
Pozdrowienia,