Primax (GUS) i midi - problem.

Autor: Maciej Lewandowski (malew_at_wlkp.top.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 11:05:54 MET DST

Mam problem. Od jakiegos czasu mam Primaxa - odpowiednich GUS- MAXA,
nazywa sie to chyba Soundstorm czy jakos tak. Gra to-to bardzo ladnie,
jak to zwykle GUS, z winda wspolpracuje dobrze, z grami gorzej ale
uzwyam go do muziki (glownie a nie do goercowania). Niestety,
przyjemnosc odbiera mi fakt, ze pod win95 ni cholery nie moge podlaczyc
klawiatury midi. Pod DOS-em nie ma problemu. Dla informacji:
1) To juz moja trzecia plyta glowna wiec chyba nie ma to zwiazku z
plyta.
2) Sciagnalem wszelkie mozliwe drivery - moze jakiej nieoficjalne sa
lepsze?
3) W FAQ ktore znalazlem nic nie ma o takim problemie. Wszelkie problemy
jakie sa tam opisane to sytuacje - "mam GUS-a a on nie gra" w
grze/windowsie itp. A on gra ino z klawiszami nie chce gadac.
4) Swego czasu poradzilem sobie tak, ze jako MIDI IN zamontowalem
zwyklego, 8-bitowego Soundblastera. Niestety system dostawal glupawki
jesli chodzi o joystick i czasem robil dziwne rzeczy. Tak, ze
zrezygnowalem.
Czy ktos wie, jak uruchomic port midi?

Maciej Lewandowski
malew_at_wklp.top.pl