Re: SCSI - drivery

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 23:02:29 MET DST

> Nasza redakcja ("Studentnika") ostatnio wzbogaciła się o skaner Epson
> GT-6500. Problem w tym, że nie mamy żadnej dokumentacji i nie wiem jaki
> kontroler SCSI mamy. Na chipie pisze NCR_53C400. Szukałem w sieci driverów
> (do windows95) do takiego kontrolera, ale nic nie znalazłem. Pracujemy na
> driverach dosowych w trybie zgodności z M$-DOS, ale wydajność komputera
> spada, a możliwości zwykłego TWAINa nie są zbyt wielkie.

> Będziemy wdzięczni, za wszelkie informacje.

> Redakcja.

NCR 53C400 jest tanim chipem produkowanym przez NCR dla dalszej sprzedazy
firmom , ktore z tych chipow robia sobie kontrolery SCSI do "malych"
zastosowan. NCR nie napisal, i nie napisze driverow pod ten chip, co
powiedzial wyraznie na swojej stronie WWW:

General Questions And Answers

Q:I have a ISA card that has your 53C400 or 53C400A or 53C416 chip on
it and need drivers to support the card. Where do I get them?

A:We do not write drivers for these chipsets. The chips are sold to
OEM's that build their own card and write their own drivers for the
cards. You need to contact the vendor of the device that came with
the card for any software or hardware support.

Pozwolilem sobie zacytowc , bo jest to juz kolejny post o temacie "Driver do
NCR 53C400 poszukiwany...". Ze swojego doswiadczenia moge dodac , ze skanery
wyposazone w sterownik na tym chipie nie wymagaja oprogramowania sterownika,
a jedynie oprogramowania skanera pod Win3.11 lub Win95.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?