Re: Jak bootowac ze SCSI ZIPa na P2L97S?

Autor: Karol Pilorz (Karol.Pilorz_at_analykem.lu.se)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 23:44:45 MET DST

Maciej W. Rozycki wrote:

> Jumper

> A czy w BIOSie SCSI ustawiles, aby startowal z tego ID, ktory ma
> Zip? To
> po pierwsze.
>
> Po drugie, nazwa opcji "LS/ZIP,C" sugeruje, ze chodzi o start z
> napedu w
> wersji ATAPI (nie ma LS-120 SCSI, nieprawdaz?). Jesli chcesz
> startowac z
> Zipa SCSI, to ustaw cos w rodzaju: "SCSI,C".

Ustawialem opcje: Boot target ID podajac nr urzadzenia SCSI, ZIPa, albo
CD
                                Boot LUN number : 0
Probowalem obu ustawien PnP SCAM Support tj, Enable and Dissable
Mialem takze ustawione Host Adapter BIOS: Enable
                                        Support Removable Disk as ... :
Boot Only
 oraz BIOS Support for Bootable CD-ROM:
Enable.
Zawsze dostawalem te dwa komunikaty, ktore mnie najbardziej niepokoja.
Jak sie nie da bootowac ze SCSI to trudno, przezyje, ale ze wszystkich
tych opcji wynika, ze mozna. Chce po prostu wiedziec czy plyta jest ok.
Nie mam bootowalnego CD, a przy uruchamianiu kompa jak cedek jest w
drivie to kreci zawsze, niezaleznie od ustawienia kolejnosci bootowania.
Brak jakichkolwiek komunikatow o zlym sytemie itp. Startuje zawsze z
twrdego (albo dyskietki 1.44MB).
Czy masz moze taka samo plyte? U mnie jest obsadzona PII +128MB, choc
nie wiem czy moze to miec znaczenie.
Milego dnia,
Karol