Re: Overclocking P-II 233 na plycie LX + pamieci...

Autor: PIRATES (pirates_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 23:24:07 MET DST

Mam to samo z prockiem P II 266 ECC.Posiadam plyte ASUS P2B i DIMMY 7ns i
tez niechce chodzic na 3.5x83 (nie wytrzymuje wewnetrzny CACHE). A co do
pamieci to ma sens tylko na BX gdy chcesz ustawic czestotliwosc na 112 w
nizszych czestotliwosciach (100 i 103) DIMMY 10ns (tylko nowe modele)
wytrzymuja sam testowalem (NEC,i jakies na H).Oczywiscie w biosie byly
ustawione jako 7ns.
Moim zdaniem twoj proc pojdzie na 3x100 (sa to spekulacje).Wiaze sie to
oczywiscie z wymiana plyty.

Seba