Re: K6 czy PII

Autor: Pawel Rupinski (rupiec_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 16:18:54 MET DST

James wrote:

> Szczerze powiedziawszy wszedzie slychac ze Celeron to wielkie g...
> Porownania z AMD na pewno nie wytrzyma, co najwyzej ze zwyklym MMX ale i
> tego nie jestem pewien. Intel zbyt go oslabil zeby nadawal sie do powaznych
> zastosowan. Jezeli brak ci kasy kup sobie zwykla plyte i K6 a zawsze w
> zanadrzu pozostanie K6-2 3D ktory zostawia w tyle nawet PII i jest od niego
> tanszy.
>
> James

  Nie wiem gdzie to czytales, ale Celeron da sie podkrecic na 448MHz i wymiata
wtedy na Voodoo2 w Quaku2 80fps. Inny przyklad: Unreal wyniki sa takie same jak
w przypadku P2 350MHz ( http://www.voodooextreme.com ). Raczej nie wytrzyma
porownania z AMD K6-2 3D, ale przetaktowany jest bardzo szybki we wszystkich
aplikacjach. Poza tym nigdzie nie widzialem jeszcze jak sie sprawuje przy
szybkosci np. 3.5x133MHz.
    Dla spokojnych ludzi sensowniejsze jest chyba faktycznie plyta z MVP3 i AMD
K6-2 3D.

rupiec_at_friko2.onet.pl