Re: Ratunku! Co sie stalo z moim (tzn. z kumpla) dyskiem???

Autor: MACIEJ MROCZKOWSKI (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 16:06:09 MET DST

matfiej wrote:

> Najprawdopodobniej padl FAT. Polecam norton disk doctora.

 Jak to nie pomoże a gwarancji nie będą chcieli uznać to radzę spróbować
jako ostatecznego sposobu (i tak gorzej już niebędzie) spróbować
formatowania niskiego poziomu z opcji BIOS Ja tak zrobiłem z SEAGATEM
540 i uratowałem go chociaż
 firma postawiła na nim krechę. Chodzi 2 lata po zabiegu i jest O.K.