SCSI - drivery

Autor: Mariusz (stud_at_sabat.tu.kielce.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 16:03:35 MET DST

Nasza redakcja ("Studentnika") ostatnio wzbogaciła się o skaner Epson
GT-6500. Problem w tym, że nie mamy żadnej dokumentacji i nie wiem jaki
kontroler SCSI mamy. Na chipie pisze NCR_53C400. Szukałem w sieci driverów
(do windows95) do takiego kontrolera, ale nic nie znalazłem. Pracujemy na
driverach dosowych w trybie zgodności z M$-DOS, ale wydajność komputera
spada, a możliwości zwykłego TWAINa nie są zbyt wielkie.

Będziemy wdzięczni, za wszelkie informacje.

Redakcja.