Re: Dwa COM'y na jednym IRQ

Autor: Olaf Swieca (olafs_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 09:50:48 MET DST

On Tue, 30 Jun 1998 21:11:14 GMT, popej_at_friko.onet.pl (Andrzej Popowski)
wrote:

>Tue, 30 Jun 1998 19:08:55 GMT, olafs_at_priv5.onet.pl (Olaf Swieca)
>piszesz:

>19200 moze wymagac dobrego procesora, ale juz 9600 dziala dosc dobrze.
>Mam na mysli czysty DOS, bez programow typu emm386, bo one daja duzy
>nrzut na przerwanie, a do polingu wypada ustawic zegar na okres
>krotszy niz 1ms.
>
>Przerwanie 1C w golym komputerze bez rezydentow ogranicza sie do
>wykonania instrukcji iret, ale jezeli zalezy Ci na regularnym
>przerwaniu polingowym, to trzeba przechwycic przerwanie 8 i wykonac
> [...]

Sorry, myslalem o przerwaniu 8 a napisalem 1C. Wlasnie nie wiem jak dlugo
trwa to przerwanie 8 w oryginalnym czyms np. DOSie. Ciekawe tez jak wyglada
to w Windows, kidy odpalam program DOS owy.
TAK nawiasem, to udalo mi sie przyspieszyc zegar (INT 8) nawet pod Windows95
w programie DOSowym i troche mnie to dziwi, chociaz nie bardzo.