Re: byle jak, byle szybko

Autor: Tomasz Pałka (tomaszpp_at_fox.ds14.agh.edu.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 12:06:51 MET DST

Marcin Lejman napisał(a) w wiadomości: <6mesjg$jqr$4_at_rekin.onet.pl>...

> Niech jednocześnie ten artykuł będzie ostrzeżeniem dla potencjalnych
>klientów firmy Cartall, która wyznaje zasadę: byle jak, byle szybko.
>
>Jeszcze raz gorąco zapraszam do lektury. Jeżeli macie Państwo podobne
>doświadczenia, proszę się ze mną nimi podzielić, a ja bardzo chętnie
>zamieszczę te relacje na swojej stronie.

Kiedyś kupiłem z tej firmy program "Mapa Polski 6.0". Co za beznadzieja!!!
Najbardziej mnie zdenerwowało to, że po znalezieniu "najkrótszej",
"najszybszej" lub "optymalnej" trasy między dwoma miejscami w żaden sposób
nie da się odczytać pośrednich miejscowości - bo suwak nie jest aktywny!!!
Nawet dzwoniłem w tej sprawie do tej firmy i twierdzili, że przecież to
działa. Dałem sobie spokój i więcej tego typu produktów nie kupię.

A jeśli chodzi o opisane przez ciebie testy .... Wiesz co, nie wiem czy
potrafisz programować ... Ale jak byś przykładowo kupił sobie Entera z lipca
(tam jest Delphi 2.0) (11 zł) i jakąś dobrą książkę do Delphi (np. autorstwa
Walczaków - ok. 30 zł), to po paru dniach byłbyś w stanie napisać 100 razy
lepszą aplikację ... Kwestia tylko zebrania testów. A to co oni napisali,
naprawdę można napisać szybko - kwestia KILKU minut - naprawdę !!!

Przyślijcie mi testy (z rozwiązaniami), to może wam napiszę coś takiego i
prześlę kod źródłowy ;-)

Pozdrawiam, również oburzony

Tomek