Re: Karta sieciowa w plycie Intela N440BX

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 30 Jun 1998 - 23:16:30 MET DST

On 1998-06-30 mgb_at_qdnet.pl said:
>Tak jak w temacie, jak to cholerstwo uruchomic?

>10Mb i Half, to z kolei nie przechodzi test kontrolera 82557
>(zreszta po wymuszeniu dowolnej kombinacji 10/100 i half/full jest
>ten sam efekt), czyli tylko w ustawieniu Auto przechodzi prawidlowo

Moge tylko powiedziec, ze mam 2 karty E100B, ktore
korzystaja z tego samego kontrolera i dzialaja
polaczone crossover cable na laczu serwer NetWare
3.11 <=> Multiuser DOS HOST. Nie mialem zadnych
klopotow z instalacja ani na NetWare ani MDOS
(poza zdobyciem Packet driver'a do tej karty :-))))
i chodza ma 100Mbps.
Jesli nie masz switch'a lub polaczenia karta<=>karta
to musisz miec half duplex inaczej masz same kolizje.

>Cable test, ale tylko na niektorych kablach, dodam ze przewaznie
>dioda na karcie sieciowej sie pali, natomiast na hubie w zaleznosci
>od kabla?!?. Na niektorych kablach, w trakcie testowania, widac jak
>hub jest "palowany" przez test przy 100 Mb (hub to jest normalne
>10Mb 3Com Office Connect).

Jak HUB jest 10 to nie moze chodzic na 100! Moze
masz klopoty z negocjacja wtedy ustaw na stale
na 10Mbps ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive