Re: Ulra DMA i dwa dyski

Autor: Mariusz Kopacki (intelego_at_kki.net.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 12:28:13 MET DST

Andrzej Stankowski napisał(a) w wiadomości:
<35987380.16409946_at_news.tpsa.pl>...
>Jestem posiadaczem płyty Abit PX5 z dwoma dyskami
>jeden UDMA WD 34300L i drugi segate 860MB PIO 3.
>CD ROM jest jest podłączony wspólnie z segatem.
>Po zainstalowaniu Bus Mastera odpowiedniego do płyty ściągnąłem z
>abita najnowszą wersję wszystko się wali. Po długich menczarniach
>zdołałem uruchomić system lecz zainstalowane były trzy sterowniki
>dysków Bus master i Primery fifo i secondery fifo i dysk zaczoł
>chodzić o połowę wolniej zamiast szybciej. Może ktoś wie dokładnie
>co jest z tym grane.
>Dzięki
> Andrzej

Mam ten sam problem z VIA VP3, dyskiem Quantum Fireball 1280MB (PIO4) + CD
16x Mitsumi na 1-szym kanale oraz Seagate 1,6 MB (U-DMA) na drugim.
Ustawienie Seagata na U-DMA na sterownikach VIA zwalnia go do ok. 200
kB/sec, z kolei na sterownikach z OSR2 wszystko sie kaszani. Wniosek?
Darowac sobie ultre. Taka karma...