Ulra DMA i dwa dyski

Autor: Andrzej Stankowski (andst_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 12:59:18 MET DST

Jestem posiadaczem płyty Abit PX5 z dwoma dyskami
jeden UDMA WD 34300L i drugi segate 860MB PIO 3.
CD ROM jest jest podłączony wspólnie z segatem.
Po zainstalowaniu Bus Mastera odpowiedniego do płyty ściągnąłem z
abita najnowszą wersję wszystko się wali. Po długich menczarniach
zdołałem uruchomić system lecz zainstalowane były trzy sterowniki
dysków Bus master i Primery fifo i secondery fifo i dysk zaczoł
chodzić o połowę wolniej zamiast szybciej. Może ktoś wie dokładnie
co jest z tym grane.
Dzięki
                Andrzej