Re: Win98 i bezproblemowa instalacja

Autor: Yacobs (yacobs_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 19:37:22 MET DST

Przemo <pbojdeck_at_friko.onet.pl> wrote :
>Kupiłem od ruskich na stadionie, win98 final USA,
>sformatowałem twardziela, żeby nie silił się z upgejtem.
>Instalował się ponad 30 minut, nie pokazał żadnych błedów
>rozpoznawianie, sraty, pierdaty ...
>Zrestartował komputer kilka razy no i wreszcie koniec instalacji...
>Patrzę co tam słychać u menedżera urządzeń:
>karta graficzna - wykrzyknik (mam STB velocity PCI - wykrył dureń AGP)
>karta dźwiękowa - wykrzyknik (mam PCI-ową na procku S3)
>karta TV - wykrzyknik (mam Aver Media TV capture)
>second ide - wykrzyknik
>APM (adcance power management) - wykrzyknik
> [...]
WIN 98 (full version) mam i uzywam juz od ok.2 tygodni.
I naprawde jestem bardzo zadowolony - instalacja przebiegala
bezproblemowo. Pamietam ze przy Win 95 musialem
instalowac osobno : modem, karte muzyczna, monitor.
A w 98 nie musialem sam nic doinstalowywac.
Ostatnio dorzucilem do tego IE 5.0
Bomba !

Yacobs