Win98 i bezproblemowa instalacja

Autor: Przemo (pbojdeck_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 15:03:06 MET DST

Kupiłem od ruskich na stadionie, win98 final USA,
sformatowałem twardziela, żeby nie silił się z upgejtem.
Instalował się ponad 30 minut, nie pokazał żadnych błedów
rozpoznawianie, sraty, pierdaty ...
Zrestartował komputer kilka razy no i wreszcie koniec instalacji...
Patrzę co tam słychać u menedżera urządzeń:
karta graficzna - wykrzyknik (mam STB velocity PCI - wykrył dureń AGP)
karta dźwiękowa - wykrzyknik (mam PCI-ową na procku S3)
karta TV - wykrzyknik (mam Aver Media TV capture)
second ide - wykrzyknik
APM (adcance power management) - wykrzyknik

Co do cholery to ma być system, który ma bezproblemowo instalować
sprzęt ??? Dodam, że wszelkie próby instalacji drajwerów, nie powiodły
się (instalowały się a jak, tylko nie było tego efektów później), nie udało
mi się dosłownie nic poprawić. Grafika w 16 kolorach i 640x480, reszta
urządzeń
martwa.

Nie poddałem się, sformatowałem dysk jeszcze raz zainstalowałem Win95osr2,
do tego wszystkie drajwery i na to dopiero win98, no i o dziwo wszystko
poszło gładko.
Jak na razie działa.