Re: Jak się pozbyć Bad Blocka?

Autor: Bartek Pietrzyk (chocim_at_ceti.com.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 14:26:42 MET DST

Raku wrote in message <359767B3.860F0774_at_matrix.com.pl>...
>Dla wyjaśnienie bad blocki muszš stanowiś powyżej 10% dysku aby uznać
gwarancję

Hmm, nie wydaje mi sie... Jak sadzisz, czy jezeli kupilem dysk, powiedzmy, 2
GB, a mam na nim efektywnie tylko 1,9 GB (to jest tylko 5% strat) przez
bady, to sprzedawca moze mi nie uznac gwarancji? Spotkalibysmy sie w sa/dzie
i nie mam wielkich watpliwosci, z jakim wynikiem. Powiem wiecej, nawet 1
(slownie: jeden) bad block bylby dobrym powodem do reklamacji i jezeli
sprzedawca nie zechcialby przyjac dysku, musialby sie liczyc z problemami
natury prawnej. W koncu kupuje sprzet, ktory ma byc pelnowartosciowy i pewny
(tu chodzi tez o bezpieczenstwo danych). Nic mnie nie obchodza jakies tam
pomysly panow w serwisach czy producentow co do wielkosci uszkodzen, ktore
oni uznaja za powazne ("jak w bucie odlepi sie panu cwierc podeszwy, to
pogadamy:). A belkoty panow sprzedawcow nt. potrzebnych ilus tam procent to
chyba nalezaloby uznac bardziej za wskazowke nt. ich mentalnosci, niz
czegokolwiek innego.

Pozdrawiam,
Bartek Pietrzyk
chocim_at_ceti.com.pl