Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 29 Jun 1998 - 09:21:28 MET DST
Mariusz Mroczkowski wrote:
[...]
JS>> Zreszta nie mowimy tu wcale o jakiejs high-tech, a o banalnych
JS>> usterkach (przypominam kazus RoMana, ktoremu drukarke naprawil kolega
JS>> w kwadrans, a serwis wczesniej zazadal za to kilkudziesieciu milionow
MM> Ja nie pisalem o niekompetencji, lenistwie, bledach diagnostycznych czy
MM> nawet celowych oszustwach mozliwych w serwisach, a tylko podalem Ci
MM> przyczyny dla ktorych _realny_ koszt naprawy moze byc wyzszy od nowego
MM> sprzetu.
MM> Nie sugeruj sie takze przypadkami pozornie "blachych" uszkodzen.
Mariusz, to było banalne mechaniczne zacięcie. Drukarka pracuje do dziś, a
uszkodzenie było w październiku 1996 roku.
[...]
-- RoMan (2:484/88_at_fidonet.org) mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:22:54 MET DST