Co sie dzieje z moim ZOLTRIXEM???

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 23:16:52 MET DST

Czesc!
Wiem, ze watki o zoltrixach ciagna sie juz dlugo, ale ja mam dosc
ciekawy przypadek:
Otoz, w przeciwienstwie do moich kolegow, moj modem od poczatku
nie laczyl sie na maxa (33600), tylko od 24000 do 29600. I to mi
nawet nie przeszkadzalo (zwazywszy duza odleglosc od centrali).
Ale ostatnio zaczal kaprysic i laczyl sie na przemian na 9600 i
na ponad 20000.
Dramatycznie zaczelo to wygladac dopiero teraz. Od kilku dni
ogladam juz tylko wynegocjowana predkosc 9600 (raz nawet
7400!!!!).
Z tego co mi powiedzial pan z centrali (dzwonilem) to wiem, ze
moj telefon jest podpiety bezposrednio do centrali, czyli jakies
6km kabelka, czyli bez koncentratora (jezeli to mozna nazwac
bezposrednim).
Moze w modemie cos padalo, padalo, az w koncu padlo?
Podpowiedzcie cos, moze do sprzedawcy (modem jest na
gwarancji)???
Z gory dzieki

Harry