Re: AGP - nie Slot 1

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 23:35:22 MET DST

Adam Gąsiorowski napisał(a) w wiadomości:
<3596BC53.68E77460_at_plearn.edu.pl>...
>Czy moze ktos mi polecic jakas plyte glowna z AGP ale SOCKET 7?

Ja kupuje Epoxa na chipie Via Apollo MVP3, ktos na tej grupie
pisal, ze juz taka ma i mu sie swietnie sprawuje, a wczesniej tez
slyszalem wiele dobrych opinii na temat tej plyty. Dla przykladu
z opisu wynika, ze ma mnozniki do 5x oraz max 100MHz magistrali,
co daje niesamowita wartosc 500 MHz !!!!!!

Juz niedlugo sam sprobuje (tyle, ze na troche nizszych
czestotliwosciach)

Harry