Re: mks?

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 22:19:35 MET DST

Jarosław 'ALGI' Zagórski wrote:
> nie- używałen norton diagnostic z _zabezpieczonego_ rescue dysku (żeby nie
> było nieporozumień też na 200% czytej)
Skad wiesz,ze czysta?
> Dyskietki były czyste (never nie odbezpieczane)
Albo po polsku, albo po angielsku, bo mieszanka ci nie wychodzi.
(Hint: po never nie uzywa sie przeczenia)

> Zresztš qmpel miał to samo (być może nawet trochę przede mnš) i cytuję
> "stary ma przynieœć z wojska jakiegoœ anty-vir'a bo ten głupi mks nie
> wykrywa"
> A jak się póŸniej okazało tym anty-virem był McAfee Scan z przed 2
> miesięcy......
>
> No comments
>
> IMHO Mks_vir nie jest zły ale NIE "wystarcza w zupełnoœci"

ZADEN program antivir. nie wystarczasam "w zupelnosci". Minimum to dwa,
trzy (w tym jeden z dobra heurystyka - np. TBAV).

Co nie zmienia mojej skromnej opinii, ze w naszych specyficznych polskich
warunkach MKS jest najlepszy.

--
       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
          xenocide_at_polbox.com