Re: Dziiiiwny modem USRobotics

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 23:29:27 MET DST

> sadzac po nazwie modem w standardzie PCMCIA

> Artek

Raczej tzw. Packet Modem , kiedys byl szla takich kieszonkowych modemow
(vide Creatix) z oznaczenia sadzac 2400 modem/9600 fax. Byly tez modele
wpinane boezposrednio do portu."PCIAMCIA" to chybanie jest , sadzac z
rozmiarow.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?