Dziiiiwny modem USRobotics

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 02:18:50 MET DST

Witam!
Dzisiaj wpadlo mi w rece takie dziwne cus: plastykowe pudelko 5x3x12,
dwa gniazda telefoniczne, jedno zlacze RS232, zasilane jedna bateria
9V (???). Pisze na tym:
USRobotics WorldPort
2496 V.42 Bis
Fax/Data modem.

Co TO jest????? Pierwszy raz widze taka konstrukcje: w sumie moglbym
uznac toto za w miare normalny modem zewnetrzny, gdyby nie wymiary no
i to zasilanie z baterii. Czy kto widzial cos takiego? jakiego to ma
speeda i czy pojdzie na jakichs sterownikach spod Windy?
Odpowiedzi bardzo prosze na priva, bo wlasnie wyjezdzam na dwa
tygodnie. Tyle czasu bez Internetu, co ja mowie! Bez komputra!
Buuuuuuuuuuu.... :-(((((

Pozdrawiam i milego poczatku wakacji zycze,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--