Desktop ATX

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 28 Jun 1998 - 00:59:06 MET DST

Wojciech Smagowicz wrote:

 WS> Desktopy ATX - w komputerach ADAX - seria BRAVO - jest to standard ale
 WS> to jest KOMPUTER a nie "markowy" SQADAK firmy "KRZAK" sp. z n.n.
 WS> (nieograniczoną nieodpowiedzialnoscią)

Wybacz, ale na naszym rynku nadal najlepszą jakość obsługi klienta zapewniają
małe firemki. Nie na darmo mają aż 60% rynku...
Firma ADAX wkłada do 'swoich' komputerów takie same płyty główne, procesory,
pamięci, dyski itd. jak każdy 'garażowiec'...

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl