Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 28 Jun 1998 - 00:55:51 MET DST
Jacek Sitowski wrote:
[...]
JS> wcale o jakiejś high-tech, a o banalnych usterkach (przypominam kazus
JS> RoMana, któremu drukarkę naprawił kolega w kwadrans, a serwis
JS> wcześniej zażądał za to kilkudziesięciu milionów starych złotych).
Cieszę się, że ktoś pamięta :-)
JS> Druga wątpliwość: cóż takiego dzieje się u innych producentów
JS> drukarek, skoro potrafią naprawiać taniej (skargi są praktycznie
JS> wyłącznie na serwis HP)?
IMHO skargi są na HP ze względu na to, że są jednak znacznie dłużej na naszym
rynku i utrzymują monopol na serwis.
-- RoMan (2:484/88_at_fidonet.org) mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:22:47 MET DST