Re: Drukarki HP

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 17:20:33 MET DST


On Fri, 26 Jun 98 01:14:00 +0200, Mariusz Mroczkowski
<Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org> napisał(a):

>Ten problem pojawil sie w rezultacie rosnacej komplikacji (zlozonosci)
>urzadzen. Koszty _diagnostyki_

Rozumiem, ale nasuwają się dwie wątpliwości. Marny to producent, który
nie potrafi opanować procesu serwisowania na tyle, żeby koszty były
mniejsze od nowej jednostki. Ostatecznie samochody, które chyba są
skomplikowanymi urządzeniami, naprawia się. Zresztą nie mówimy tu
wcale o jakiejś high-tech, a o banalnych usterkach (przypominam kazus
RoMana, któremu drukarkę naprawił kolega w kwadrans, a serwis
wcześniej zażądał za to kilkudziesięciu milionów starych złotych).
Druga wątpliwość: cóż takiego dzieje się u innych producentów
drukarek, skoro potrafią naprawiać taniej (skargi są praktycznie
wyłącznie na serwis HP)?

-- 
Pozdrawiam
Jacek Sitowski


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:22:45 MET DST