Drukarki HP

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 01:14:00 MET DST

Hello Jacek!

25 Jun 98 03:28, Jacek Sitowski -> do All:

 JS> Jakim cudem _rzeczywisty_ koszt naprawy moze przekraczac koszt nowej
 JS> drukarki? Ja wiem, ze w praktyce przekracza, tylko dlaczego nazywasz
 JS> go "rzeczywistym"?

Ten problem pojawil sie w rezultacie rosnacej komplikacji (zlozonosci)
urzadzen. Koszty _diagnostyki_ (na ktora slada sie takze aparatura testujaca),
oraz n.p. czesto wystepujace problemy z demontazem elementow na plytach
wielowarstwowych powoduja, ze _wynik_ skomplikowanych i drogich zabiegow
diagnostycznych (czasami przeprowadzanych w _jedynym_ osrodku na _kontynencie_)
w sumie moze i tak sugerowac wymiane calego modulu, a czesto jest to centralny
modul _decydujacy_ o cenie kompletnego produktu.

Tak wiec na rzeczywisty koszt naprawy moga sie skladac:
1) operacje lokalnego sprzedawcy/dystrybutora/serwisu: wstepna diagnostyka,
magazynowanie, ew. przesylka do specjalizowanego serwisu.
2) diagnostyka w spec-serwisie (n.p. przy montowni fabrycznej).
3) cena wymiany modulu
4) przesylka do nadawcy.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.