Re: HOT-555, Conner/seagate CFS1275 i klopoty.

Autor: Remi Schleicher (virous_at_damn_the_spammers.kki.net.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 18:54:05 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomości:
<359252bb.23530007_at_news.rubikon.net.pl>...
>Witam!
>Jak w temacie: Conner 1,2 za cholere nie chce wspolpracowac poprawnie
>z HOT-em 555 VX. Objawia sie to w ten sposob, ze przy wlaczeniu kompa
>w 2 wypadkach na 3 nie startuje, tylko wyswietla komunikaty o
>przepelnieniu stosu, zlym FAT-cie (przy czym NDD nic po resecie nie
>wykazuje), zaginionym Command.com i kilku innych. Wykluczylem wszystko
>inne, lacznie z tasma (wymieniona), zasilaczem (sprawdzone na starym,
>na ktorym twardziel bez problemu chodzil z DX2/66 - z pentiawka nie
> [...]

Czasami pomaga wgranie najświeższego BIOS-u ;)))
U mnie było coś podobnego ale winna była temu kopnięta karta z S3 Trio64
V+...

Keep cool guy :)

Pozdrówka z Wrocławia
Remi "Virous" Schleicher
private e-mail: virous_at_kki.net.pl lub virous_at_bbs.chip.pl
* please remove "damn_the_spammers" from my address *
 * usuń proszę "damn_the_spammers" z mojego adresu *