HOT-555, Conner/seagate CFS1275 i klopoty.

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 21:51:08 MET DST

Witam!
Jak w temacie: Conner 1,2 za cholere nie chce wspolpracowac poprawnie
z HOT-em 555 VX. Objawia sie to w ten sposob, ze przy wlaczeniu kompa
w 2 wypadkach na 3 nie startuje, tylko wyswietla komunikaty o
przepelnieniu stosu, zlym FAT-cie (przy czym NDD nic po resecie nie
wykazuje), zaginionym Command.com i kilku innych. Wykluczylem wszystko
inne, lacznie z tasma (wymieniona), zasilaczem (sprawdzone na starym,
na ktorym twardziel bez problemu chodzil z DX2/66 - z pentiawka nie
chce), RAMem (na obu parach czworek robi to samo), ustawieniami BIOSu
(przecwiczylem wszystko, co mialo sens i dawalo sie przestawic) i PIO
(nie chce chodzic na zadnym). Najsmieszniejsze jest to, ze po resecie
komp startuje normalnie (na ogol). Podejzewam, ze dysk gryzie sie z
plyta, bo Seagate 230-tka zastartowal od razu i bez bolow.
POMOCY!!!
Co to moze byc? Niezgodnosc plyty glownej i dysku? Przeciez to nie
TX... Czy ktos w ogole spotkal sie z przypadkiem jak wyzej?
Pliiiiiz!!! Pomozcie, bo szlag mnie trafia... :-((((
Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi
Mordazy von BinHex
Szlagiem raz za razem trafiany...

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--