Re: Full-duplex (bylo: SB AWE 32 - ile kosztuje ?)

Autor: Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 15:58:11 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Wcale nie chcę udowadniać, że jest inaczej. Rzeczywiście, możliwe, że karta
> nie ma dwóch pełnych przetworników 16-bitowych, ale nie zmienia to faktu,
> że wspaniale odtwarza dźwięk 16-bitowy w czasie nagrywania (też 16bit).
> Co prawda odtwarzany dźwięk jest trochę bardziej zaszumiony,

czyli jednak wychodzi na moje - odtwarzanie jest 8-mio bitowe. Nie ma w
tym
nic nadzwyczajnego - driver zalatwia tak banalna rzecz, jak odrzucenie
naj-
mlodszych 8 bitow.

ale w normalnych
> zastosowaniach nie ma to większego znaczenia (nagrywanie nie zmienia jakości
> niezależnie, czy w tym samym czasie jest coś odtwarzane, czy nie).

Wlasnie, ze ma znaczenie. To po prostu dyskwalifikuje zastosowanie tej
karty
do celow muzycznych, nawet amatorskich, jesli chce sie korzystac z
takich
podstawowych rzeczy, jak multitrack hard disk recording, programowa
synteza
dzwieku lub emulacja procesora efektow.

pozdrowienia

--
Maciej Bartkowiak
Institute of Electronics and Telecommunication     fax: (+48 61) 8782572