Re: Serwis drukarki Hewlett Packard

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 11:51:42 MET DST

On Fri, 26 Jun 1998, roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> Jeśli masz drukarkę heavy-duty, to z reguły po to, żeby na siebie zarabiała -
> nieprawdaż?
> Czy jako samochód rodzinny kupujesz autobus miejski?

Swiete slowa. Konserwacja takiego klopsa ma prawo kosztowac. Tyle ze nie
powierzam "konserwacji" panom z serwisu, bo mam dosyc wysluchiwania, ze
"tego sie nie da (nie oplaca) zrobic, moze kupic nowa". To, ze konserwacje
nawet sprzetu "amatorskiego" kosztuja slono, podaje na podstawie cennika
jednej z miejscowych firm.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka

Instytut Procesow Informacyjnych Torun
ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_priv.onet.pl