polaczenie przez port rownolegly

Autor: Ma'Lou (malou_at_strefa.com)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 11:45:59 MET DST

Cze !!!
Mam problem z polaczeniem dwoch kompow przez port rownolegly.
Wiem napewno, ze z moim kompem jest wszystko w porzadku (z kabelkiem tez).

Wszystko wyglada jak by bylo ok.
Porty niby dzialaja (u mnie napewno, u kumpla niby tez).

Ale w zaden sposob nie mozna uzyskac polaczenie, zarowno w Nortonie jak i w
win95.

Probowalem przestawiac cos w setupie, ale to nic nie dalo.

Czy moze to byc blad przy konfiguracji, czy moze port jest zwalony ????
Jakies pomysly ???

--
Ma'Lou
malou_at_strefa.com