Re: Komputer sie wiesza

Autor: gRaFFiTi (graffiti_at_kki.net.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 23:22:23 MET DST

Mozesz miec uwalony kontroler dyskow !!!!!
Ja mialem cos takiego jak zalaczylem CDROM razem z twardzielem na jednym
kanale, a jak dzialaly na osobnych to nie bylo problemu.... Teraz mam CDeka
SCSI i sie nie martwie ale to malo wazne. poprobuj wylaczyc jakies napedy i
zastartowac system ...

Paaaaa !!!