Re: Obsluga CDROM Audio

Autor: Piniek (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 23:09:09 MET DST

Dnia 25 Jun 1998 08:33:15 GMT, "Zibi" <zpanek_at_obr.tarnow.pl> napisał(a):

>Slawomir Sidor <cwaniak_at_kis.p.lodz.pl> napisał(a) w artykule
><6mt1j7$r39_at_polonez.man.lodz.pl>...
>przewijanie
>
>Wszystkie te funkcje obsługują programy dołączone do kart dźwiękowych. Są
>też programy freeware na CDROM do gazet.

Jasne. Więc co mu doradzasz? Disasemblację? Jemu chodzi o to, jak to zrobić z
poziomu własnego programu... A wracając do tematu, to gdzieś w sieci pęta się
CD-ROM programming FAQ, gdzie wszystko jest dokładnie objaśnione z
odpowiednimi przykładami w asemblerze. Jak znajdę, to mogę wysłać na priv.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://home.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html