Re: US Robotics Messenger ???

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 15:42:18 MET DST

DArek Arcimowicz wrote:

> Witam
> Czy ktos uzywa(L) moze taki modem??
> Konkretnie chodzi mi o funkcje odbierania faksow bez udzialu PC-ta
> Czy to dziala i czy jest sens sie w to zaopatrzyc
>
> Pozdrowionka
> Darek Arcimowicz

Probowalem go skonfigurowac, cos niby dzialalo - tj. odbieral polaczenie,
ale za cholere nie chcial odebrac faxu, wszystko nagrywal na aut.
sekretarke.

Poza tym, jakosc nagrania "zapowiedzi" jest wrecz koszmarna.....
na razie uzywam Motoroli Codex'a, ale w koncu bede musial sie za
to zabrac...innymi slowy, rowniez chetnie uslysze troche informacji
od osoby ktora go radosnie skonfigurowala.....

Łukasz Bromirski                    || e-mail to: L.Bromirski_at_gazeta.pl
Telecommunication Department        ||        or:      lbrom_at_kki.net.pl
Agora S.A.                          ||    http://www.kki.net.pl/~lbrom/