Re: System Obrony Przed Nieuczciwością

Autor: Paweł Radecki (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 09:53:38 MET DST

Grajewski to nie filantrop chociaż Tue, 23 Jun 1998 16:13:19 GMT,
jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) napisal:

> [...]
>Dowiedzialem sie, ze skoro procesor dziala na 233, to jest 233 i
>wszystko jest OK. Farba? Jaka farba, nie wolno zdrapywac, zepsulem,
>jestem be! Co ten czlowiek w ogole od nas chce, o rany? Widzialy galy,
>co braly... Zadne argumenty nie dzialaly, rzecz jasna. Po 15 minutach
>zlecieli sie jacys szefowie czy inni tacy, w kazdym razie niemilo
>wygladajacy i w przewazajacej liczbie (ja bylem tylko z 1 kolega, a do
>tego nie mam 2m wzrostu i ogolnie wygladam raczej na tyle lat, co mam
>:) czyli 17). Zaczeli gadac, zebysmy stad sobie poszli,

 No, jednak coś nie tak, jednak musiałeś kupić w miejscu, gdzie byli
sprzedawcy, a przed sprzedawcami ostrzegałem, coś nie takie małe to
stoisko.

>bo odstraszamy
>klientow,

 Właśnie!

>a jak nie, to juz oni nas wyrzuca --> wcale nie dziala
>ZAWSZE, ZAWSZE, ZAWSZE... :( .
>Pozostalo sie wycofac, no bo coz. Przeciez nikt mi kasy za szlifa nie
>odda.

 Co by Ci zrobili? Zabiliby po cichu? Właśnie przecież doszło do
KONFRONTACJI i o to chodziło! Trzeba było pójść jeszcze z paroma
kolegami... Albo z kimś starszym, ojcem, matką, wujkiem, starszym
bratem, kuzynem, dziadkiem, babcią. Polecam babcię - co,
wypierdoliliby babcię????

 P.S. W każdym razie zadziałało w moim przypadku. Nie dość, że oddali
mi kasę to jeszcze zwrócili stary sprzęt i wsadzili więcej pamięci. Co
prawda nie działającej, ale satysfakcja była i już zrezygnowałem z
wcześniejszych planów nocnej zabawy ze sprayami i wrzucania w dzień
petard za 2 zł.

..
 Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl pawrad_at_polbox.com

 85 JPG, 138 MP3 z meczow http://friko.onet.pl/ko/radeckip
* MP3: JUŻ NIE MAM WSZYSTKICH, ALE MAM 90%