Re: Warczace wentylatory.

Autor: JaVoL (javol_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 03:46:11 MET DST

Mikrobi napisał(a) w wiadomości:
<358FD18C.93561465_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl>...
>Moj warczal i przestal jak docisnąłem wiatraczek do silniczka,
>wnioskuje, że przez wibracje wiatrak zaczął się zsuwać z oski i to
>spowodowało jakąs extra wibrację itd teraz mam cisze jak makiem prawie
>zasiał.

Rzeczywiscie narazie pomoglo tylko ciekawe na jak dlugo :-)
Moze to dlatego tak sie dzieje ze mam obudowe stojaca w pionie i wiatraczek
pracuje jakby bokiem i dlatego sie zsuwa :(
Jakbym mial miditower to pewnie by problemu nie bylo....
Pozdrawiam - JaVoL