Re: Stluczona szyba od filtra

Autor: Jacek Machura (machuraj_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 15:32:19 MET DST

Musisz kupic nowy filtr, niestety. Szklo w filtrze to nie taka zwykla szyba.
A do pozostalych grupowiczow - nie nabijajcie sie z Marcina. Grupy sa po to
zeby sie pytac. A ze pytanie jest dosc dziwne i smieszne - no coz nie kazdy
musi znac sie na szybach (i filtrach). Pozdrawiam.

--
         Jacek Machura
e-mail: machuraj_at_friko3.onet.pl