Stluczona szyba od filtra

Autor: Marcin Steciak (steciako_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 10:01:07 MET DST

Wczoraj podczas mycia obudowy mojego starego monitora stluklem szybe
od starego, wyslużonego filtra - model ALFFA jakiejs firmy z przed
okolo 5 lat. Poniewaz nie bede go wiecej uzywal, zas do starego
monitora - ktory oddje znajomemu (za drobna oplata) bedzie on
potrzebny (filtr) wiec mam w zwiazku z tym pytanie. Tylko prosze mnie
zbyt glosno nie wysmiac ;-)
Czy mozna taka szybe do filtra kupic u szklarza. Jezeli tak to o jaka
sie upominac.

Pozdrawiam

Marcin Steciak