Jak automatyczna deklaracja karty sieciowej w instalacji Win 95 z pliku *.inf

Autor: Robert Fenrych (robert_fenrych_at_bigfoot.com)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 14:59:53 MET DST

Jak zainstalować Win 95 korzystając z pliku *.inf tak aby:
- nie pytał o numer seryjny (nie wiem w jakim formacie ma być ten numer
zapisany w plkiu inf)
- nie pytał o strefę czasową (nie wiem w jakim formacie ma być ten numer
zapisany w plkiu inf)
- nie pytał o kartę sieciową i protokoły (nie wiem w jakim formacie ma być
ten numer zapisany w plkiu inf)

z góry dzięki