Re: Co ma piernik do wiatraka czyli wlozenie DIMMa powoduje zle wykkrywanie procka.

Autor: Zbigniew Lukasiak (lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 11:12:52 MET DST

Nick (nick_at_cz.home.pl) wrote:
: Mam płytę główną,jakiegoś VX Pro+.Teoretycznie może ona
: obsłużyć różne kombinacje SiMM-DIMM,ale niestety tylko w
: terori(i na papierze, w instrukcji).
: Po włożeniu 1x64MB SDRAM DIMM pudło wykrywa kość jako 16MB i
Czesc
Czy sprawdziles DOKLADNIE - np. moja plyta moze byc tez
obsadzana pamieciami DIMM + SIMM i jest to napisane w instrukcji,
ale pod tabelka jest napis mowiacy, ze nie mozna mieszac
DIMM SDRAM z SIMM EDO lub FPM.
Pozdrawiam
Zbigniew Lukasiak lukasiak_at_phys.uni.torun.pl