Co ma piernik do wiatraka czyli wlozenie DIMMa powoduje zle wykkrywanie procka.

Autor: Nick (nick_at_cz.home.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 17:27:12 MET DST

Dziwna sprawa.
Mam płytę główną,jakiegoś VX Pro+.Teoretycznie może ona
obsłużyć różne kombinacje SiMM-DIMM,ale niestety tylko w
terori(i na papierze, w instrukcji).
Po włożeniu 1x64MB SDRAM DIMM pudło wykrywa kość jako 16MB i
UWAGA ! - mój procek(P133) jest od tej pory widziany jako
P100.
Różne dziwne rzeczy widziałem,ale takie coś!?
Czy ktoś się kiedyś spotkał z takim problemem,może winna
jest kość pamięci,nie współpracująca z płytą główną ? (u
znajomych chodzi OK)

--
Marcin Kuźnicki
mailto:nick_at_cz.home.pl