Re: Zmusic modem do ....

Autor: Michal Piotrkowicz (moll47u_at_kki.net.pl)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 15:03:55 MET DST

[ciach ...]

|Oczywiście !
|Już jest standard 112k !
|Tyle że potrzebujesz 2 linie ;->

|Łukasz Bajoński

I je nawet mam :) - slyszalem ze jest to mozliwe w Win98 - ale chyba
sa potrzebne 2 modemy bo inczej sobie tego nie wyobrazam. Czy mozesz
cos wiecej na ten temat napisac - jestem bardzo tym zainteresowany - a
szczegolnie jedna zecza czy moga wspolpracowac wtedy na dwoch liniach
dwa rozne modemy np.: Zoom 28.800 i USR V.90.

THX - za odp i pomoc :)

Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-
 moll47u_at_priv.onet.pl -=< http://www.cconline.com.pl >=-
 -=Buli=-
Uwaga! moll47u_at_ic.com.pl <-- Konto nie dziala!