Re: Wymiana biosu płyty

Autor: Mariusz Slocki (mes_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 16:41:13 MET DST

>Czekałem pół godziny, ale nic się nie działo.
>Komputer raczej nie wisi, bo miękki reset działa. Co jest
>nie tak?

Ja robiłem uaktualnienie do płyty Asusa i trwało to dosłownie chwilkę.
Tego typu czynności powinno się przeprowadzać, bez ładowania
jakichkolwiek programów (przy czystym autoexec.bat i config.sys)
Spróbuj zmienić nazwę pliku, a może nie przełączyłeś zworki na płycie?
Ściągnij jeszcze raz firmware od producenta, może wtedy ... .

Mariusz Slocki
e-mail: mailto:mes_at_priv.onet.pl
sms: mailto:+48601355439_at_text.plusgsm.pl